21 січня 2016, 17:00
ТОВ "Перший кооперативний елеватор", засноване в рамках впровадження "Проекту розвитку зерносховищ та сільськогосподарських кооперативів в Україні" (Канадського кооперативного зернового проекту), оголошує тендер на придбання та монтаж аспіраційних систем для 1 черги зернового елеватору в Дніпропетровській області.
Тендерне оголошення та заява на отримання технічної документації надаються нижче.
Кінцевий термін надання пропозицій – 01 лютого 2016 р. 23:59
"Проект розвитку зерносховищ та сільськогосподарських кооперативів в Україні" фінансується Міністерством закордонних справ, міжнародної торгівлі і розвитку Канади (DFATD) й наразі реалізовується у Дніпропетровській області канадською неурядовою організацією SOCODEVI (Квебек, Канада), Канадською кооперативною асоціацією (CCA), Науково-дослідним Інститутом кооперативів та спілок Університету Шербрук (IRECUS) у партнерстві з Дніпропетровською "Сільськогосподарською консультаційною службою" (СКС). Бенефіціарами проекту є Дніпропетровська обласна державна адміністрація й Міністерство аграрної політики та продовольства України.
І. ТЕНДЕРНЕ ОГОЛОШЕННЯ №2016/1 від 21.01.2016 р. на проведення процедури закупівлі товару
Предмет тендерної закупівлі |
Поставка та монтаж аспіраційних систем для 1 черги об’єкту «Будівництво зернового елеватора загальною потужністю 38000 т в смт. Васильківка Дніпропетровської області» |
Замовник |
ТОВ «Перший кооперативний елеватор» |
Дати проведення тендеру |
21 січня – 1 лютого 2016 р. |
Опис/перелік товару: |
- Аспіраційні системи для транспортного обладнання, приймального пристрою, очисних сепараторів згідно наданих розрахунків та креслень
- Перевірка правильності вибору аспіраційного обладнання та трубопроводів з боку проектної організації
Місце поставки: смт. Васильківка, вул. Будьонного, 60А
На підставі поданої згідно зразка заявки на участь в тендері учаснику будуть надіслані розрахунки, креслення та інша необхідна інформація.
|
Строк поставки та монтажу товару |
Червень 2016 року
|
Умови оплати товару |
Оплата товару здійснюється Замовником на підставі договірних умов та погодженого кошторису шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця в гривнях у наступному порядку:
- Передплата може складати не більше 50% впродовж 10 банківських днів від дати підписання договору;
- Кінцевий розрахунок здійснюється по завершенню поставки та монтажу товару та підписання акту приймання-передачі протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку від виконавця
|
Термін пропозиції |
Комерційні пропозиції, надані учасниками тендеру, мають бути дійсними без змін до очікуваного оголошення результатів тендеру (15.02.2016 р.). |
Склад/Зміст тендерних документів |
- Заявка на участь у тендері, згідно зразка.
- Тендерна пропозиція, що міститиме:
- Назву та опис товару із зазначенням основних технічних характеристик;
- Запропоновану ціну поставки товару в гривнях з урахуванням ПДВ, що включатиме всі витрати виконавця з поставки;
- Запропоновану ціну монтажу в гривнях з ПДВ;
- Місце та терміни поставки товару;
- Умови оплати товару (графік оплати, розмір передоплати тощо);
- Гарантійні терміни та умови;
- Короткий опис компанії та досвіду у сфері, в тому числі контактні дані щонайменше 3-х останніх замовників;
- Копії документів про державну реєстрацію юридичної особи/ФОП;
- Технічну документацію на товар (габаритні креслення, принципові та монтажні схеми тощо), керівництво з експлуатації, паспорт
|
Вимоги до підготовки тендерних пропозицій |
Кінцевий термін надання пропозицій – 01 лютого 2016 р. 23:59
Всі пропозиції, отримані після кінцевого терміну подання, розгляду не підлягають.
Тендерна пропозиція має бути надіслана з підписом та печаткою відповідальної особи електронною поштою на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., в копії Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., з темою листа: «Тендер № 2016/1 від 21.01.2016»
|
Запитання щодо тендеру |
Надсилати електронною поштою на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., в копії Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з темою листа – «Тендер № 2016/1 від 21.01.2016» |
Контактна особа |
Сергій Курдицький, +38(097)1709641 |
Визначення переможців |
Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій, але не пізніше 15 лютого 2016 р. |
Оприлюднення результату процедури закупівлі |
Шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру електронною поштою протягом 3-х робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців |
Особливі умови |
- Замовник залишає за собою право вимагати від учасників тендера додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам даного тендеру
- Замовник залишає за собою право проводити додаткові переговори з переможцем тендеру до підписання договору
- Учасники безумовно погоджуються з усіма умовами тендеру і зобов’язуються виконувати їх належним чином
|
ІІ. ЗРАЗОК ЗАЯВИ на участь у тендері (на бланку організації)
Заявка на участь у тендері
Просимо Вас надати Тендерну документацію для участі в Тендері №2016/1 від 21.01.2016 р. на поставку та монтаж аспіраційних систем для ТОВ "Перший кооперативний елеватор".
Коротка довідка про організацію:
- Юридична, фактична та поштова адреси
- Адреса електронної пошти, на яку необхідно надіслати Тендерну документацію
- Керівництво: керівник та головний бухгалтер (ПІБ з зазначенням посади)
- Контактна особа, ПІБ з зазначенням посади, контактного телефону, електронної пошти
- Код ЄДРПОУ / Ідентифікаційний податковий номер ФОП
- Номер Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість
- Досвід роботи компанії в цій сфері (років)
- Назва, серія, номер ліцензії/дозволу та строк дії
З тендерним оголошенням ознайомлені та зобов’язуємося дотримуватися його умов.
Дата
Посада, ПІБ, підпис керівника
Печатка